TV service

Hej
Jag köpte en Philips 70PUS9006 i november i fjol.
Det verkar som att något inte är helt rätt.
Ibland när jag stänger av tvn så när jag ska starta den nästa gång är volymen på noll.
Jag har även i en app att jag måste lägga in användarnamn och lösenord titt som tätt, alltså som att den tappar minnet.
Några förslag?


Staffan Jävermo

Kommentarer

  • Hej Staffan,

    Bra fråga, det med volymen låter som att det är någon inställning kanske som spökar? Dock har jag inget vettigt svar kring varför appen tappar minnet.
    Du skulle kunna prova göra en fabriksåterställning av TVn då det låter som
    att felen är mjukvarubaserade. Vanligtvis brukar detta åtgärda felen.

    Alternativt kan man ta kontakt med Philips support och se om de kan hjälpa en
    via telefon: 08-579 290 96
    Filip
  • Hej
    Hur gör jag det?
    Är det det som i menyn kallas fabriksinställning?
    MVH
    Staffan

    Staffan Jävermo
  • Hej igen,

    Precis, det ska vara det valet i menyn som återställer
    TVn till sina ursprungliga fabriksinställningar.
    Filip

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.