Service/reparation

Vi bor i Kristianstad, det går märkligt nog inte att få min reparerade vara hemskickad, så får vi hämta den när tid finnes någon gång under sommaren.

Det är ett ganska märkligt upplägg ni har. Vi beställde varan på nätet och hämtade ut den när vi var i Göteborg på semester.
När den sedan slutade fungera (efter några månader) då måste vi åka till Malmö för att lämna in den. Det borde ju gå att skicka in varan till er OCH få den hemskickad efter reparation.

Om man beställer varan på nätet och hämtar den hos postombud, måste man även då åka till närmsta fysiska affär för att lämna in på service?

Vänligen
Josephina


Josephina Steen

Kommentarer

  • Hej Josephina,

    Anledningen till att vi inte kan skicka hem den är för att budfirmorna går enbart från vårat centrallager och din produkt finns troligtvis i butik.
    Dock om du kontaktar vår support så ska det gå bra att få den skickad med postnord och det ska också gå bra att skicka in den på reparation.
    Liisa
  • Okej! Så jag kan alltså be butiken skicka den med postnord nu efter reparationen?
    I butiken sa de att det inte gick.
    Vilken support ska jag kontakta?

    Vänligen
    Josephina
    Josephina Steen
  • Hej Josephina,

    Du kan kontakta vår support på Kontakta oss - Webhallen.com så dom kan hjälpa dig vidare med ditt ärende.
    Ange gärna ordernummer så hittar dom ditt ärende snabbt och kan hjälpa dig med att lösa en hemförsändelse.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag. 

    Elvina
  • Hej jag har lämnat min Philips eltandborste for reparation fyra veckor sedan, ärendenummer R 179589 , vill veta vad händer
    Jadranka Kusmuk
  • Hej,

    Du behöver kontakta vår support så kan dem hjälpa dig!

    Kontakta oss här
    Filip
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.