Hej! På forumet samlar vi information och svar på frågor du kan ha gällande våra butiker och produkter.
Kanske har någon annan haft samma fundering som du?
Webhallen Sverige AB som koncept grundades 1999 i en liten lägenhet i centrala Stockholm och har på kort tid vuxit till att idag vara en av Sveriges ledande återförsäljare inom hårdvara, hemelektronik, gadgets, spel och film.
Framgångskonceptet har hela tiden varit att ständigt expandera och tänka stort, samtidigt som vi håller ett stadigt tag om våra rötter som hårdvaru- och spelentusiaster.
Som kund hos oss vill vi att du alltid ska känna tillit till att vi har passion för teknik och spel som gör att vi kan hjälpa dig att fatta rätt beslut.
För att nyttja din ångerrätt behöver du ångra dig muntligen eller skriftligt inom 14 dagar från att du mottagit din beställning. Detta skall göras till vår kundtjänst på telefonnummer 08-673 60 00, eller via vårt kontaktformulär. Du står själv för returfrakten och ansvarar för att produkten är väl paketerad och når Webhallen oskadad.
Ångerfristen ska anses ha iakttagits om du skickar tillbaka varorna innan denna fjortondagarsperiod löpt ut.
Om det underlättar för din del går det givetvis bra att återlämna ditt ångrade köp i närmaste Webhallen-butik, istället för att skicka den till oss.
Adress för retur paket, brev och varubrev:
Webhallen Service & Returns
Elsa Brändströms gata 52
129 52 Hägersten
Man kan köpa en fraktsedel via Postnords hemsida här (länk): tryck här - annars kan man även göra det direkt via ombud.
Välj tillvalet företagspaket. Observera att returnerade varor som skickats som PostNord Mypack eller andra fraktsätt vilka kräver att vi hämtar ut paketet hos ombud inte kan hämtas ut av oss. Webhallen ersätter inte porto för returer som hamnat hos ombud.
OBS! Vid ångrat köp ska vår ångerblankett(PDF) bifogas.