Reklamation

Jag köpte ett par Nintendo Switch Joy-Con åt min son i julklapp. Nu har en av handkontrollerna slutat fungera och jag undrar därför om jag kan reklamera varan. Jag har inte kvar leveranssedeln och fakturan betalades via Klarna (vilket jag kan visa i min app men jag har ingen fysisk faktura), vilket gör att jag blir lite osäker på hur jag ska gå till väga för att reklamera varan. Jag kan absolut gå till Webhallens butik i Uppsala men räcker det då att jag visar fakturan i min Klarna-app?
Elin Pihl

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Absolut, det är bara att komma förbi så hjälper butiken dig vidare. om du har Klarna-appen så bör det stå "Butikens orderreferens" på fakturan.
    Det är denna du uppger till Uppsalabutiken så hittar dem ditt köp 😀

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Filip

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.