PS5 ny tilldelning #2
Hej,
Eftersom ni raderade tråden med samma namn (som bara idag hade 40 nya frågor) så tänkte jag skapa en ny.
Det känns som det börjar bli vilda västen på webhallen nu med spridda meddelanden, olika datum och månader. Ni borde förmodligen gå ut med samlad och korrekt information i mail. Senast det breda utskicket gjordes var 16 november.
Eftersom ni raderade tråden med samma namn (som bara idag hade 40 nya frågor) så tänkte jag skapa en ny.
Det känns som det börjar bli vilda västen på webhallen nu med spridda meddelanden, olika datum och månader. Ni borde förmodligen gå ut med samlad och korrekt information i mail. Senast det breda utskicket gjordes var 16 november.
Följ inlägget
70
följare
Nej det är inget spritt alls. Det finns info jag kan gå ut med och info jag inte kan gå ut med. Nu gjorde jag tog ett misstag på nån enstaka månad gällande vart vi låg i utdelningen där kommentarerna som sedan haglade in inte alls var trevliga och då fick tråden raderas helt enkelt.
Som vi har sagt så får vi ingen info förens inkommande leverans.
Därmed för att ni ska kunna få något hum om hur det ligger till så blir det en avancerad gissning.
Då det ligger kvar ordrar som väntar på kanske ett eventuellt tillbehör så är det väldigt svårt att se vart rätt datum är.
Vilket nu ser ut att ligga på ordrar beställda januari/februari 2020.
Ok men under det senaste dygnet har det varit information om att nuvarande status är juni 2020, sen juni 2019 och nu januari 2020 så det är inte konstigt att alla undrar.
Jag är också mänsklig och kan fela, det ligger inte heller på Webhallen.
Vi har samma kö till alla men sen är det olika köer på standard edition och digital edition.
Vi kunderna pratar med varandra, det är inte svårt att få info om hur leverans ser ut.
Hur kan det ligga på ordar mellan januari/feb, när folk från april och maj har fått sin.
Hoppas du kan svara på detta och att du inte tror att jag är "otrevlig" bara för att jag ser att saker stämmer inte alls i verkligheten med webhallens förboknings kö.
Som jag skrev här ovan så är det en avancerad gissning.
Jag har ingen fullständig lista att gå efter utan för helt enkelt kolla på datum på de som ligger kvar.
Jag vill också påminna om i tidigare trådar så blandades 2019 och 2020 ihop väldigt ofta.
Ang. att enkelt se sist tilldelade. Det är inte så enkelt utan jag kan se de som inte är skickade/hämtade och där ligger även många som har andra artiklar i som inte finns på lager bla. så datumen varierar väldigt.
"Beställde 2020-08-22 har fått, så det ser ljust ut (digital)"
Så efter detta jag trodde att det var själklart att vi pratar bara om Standar Edition.
tack för det du gör, det är inte enkelt att befinna sig mitt i skottlinjen för en så hypead produkt.
Kan du se när den senaste kompletta ordern för Standard Edition skapades? D.v.s senaste ordern lagd där en kund har hämtat ut sin PS5.
Kan du även se hur många ej komplettea som ligger före denna?
Det hade hjälpt mycket att få denna fingervisning, då det diskuteras mycket i olika forum just nu och alla är vi såklart grymt taggade på att få vår PS5.
Tycker det var väldigt bra som ni gjorde med grafikkorten där man kunde se hur långt orderstocken var avbetad. Men kanske är svårare här när det finns flera köer med avseende på webbborder, hämta i butik och så vidare?
Känner mig hoppfull i alla fall. Tycker det verkar som att det släpper lite nu och folk börjar få sina enheter...?
Jag kommer fortsätta köpa småprylar och sånt via Webhallen, men förtroendet har rasat på grund av den bristande informationen och om hur det skötts. Inget jag har förväntat mig eller kunnat koppla ihop med varumärket Webhallen som jag älskat.
Kommer dock fortsätta vara återkommande kund! Men stora bokningar skickar jag nog till de andra aktörerna 😀
Jag kan dessvärre inte gå in på detalj hur vårat system ser ut men jag ser då alltså ordrar som ej har skickats/ hämtas. Och enbart bokningsdatumet ser jag utan att då gå in i själva ordern. Lätt tillgänglig info finns tyvärr inte pga GDPR.
Hoppas detta gav lite förklaring.
Har ni någon uppfattning om status på framtida leveranser (t.ex. beräknas det komma en leverans i februari, mars, etc.)?
Vi får hoppas att antingen lagar mot scalping kommer till (sony å microsoft borde vara intresserad av detta), eller att återförsäljare gör något åt detta (tveksamt då jag inte tror de förlorar nåt särskilt av scalping). Annars kommer detta bara bli värre och värre i framöver då en ny het pryl släpps som många vill ha.
Vi som hamnade i denna kö har haft otrolig tur att vi iallafall tillslut kommer få en PS5a efter att tilldelningen till Sverige sakta tickar på. Sen kan jag tycka att de borde sluta tilldela USA tills de fått ordning på sin scalping situation.
Så om man inte fått sin nu så är det att vänta på ytterligare leverans?
Har en bokning 2020-02-06 (standard)
Fullt medveten om att felet inte är ert på kundtjänst och avundas inte att ni behöver fronta detta. Men vi kunder drabbas med. Själv satt jag med bilnycklarna i handen och satt o uppdaterade min orderstatus var tionde minut. Information i sånna här lägen är jätteviktigt och tyvärr har den varit bristfällig från Webhallen
Jag bokade 2a april 2020, standard edition. Den skickades från lagret 28e april och landade på mitt utlämningsställe dagen efter, i fredags den 29e. Inga förändringar gjordes på ordern sedan jag la den i april.
Hoppas det hjälper någon på nåt sätt!
Vill bara säga tack för allt jobb ni gör och tyvärr blir det så att ni hamnar mitt i allas frustration. Tror inte det är någons mening att bli otrevliga mot er, tyvärr kan det nog bli lätt just nu med all frustration.
Det bästa att lösa situationen är att ge så mycket information ni kan ge och så ofta ni kan. Ju mindre man vet ju mer frustrerad blir man som kund.
Sen är längtan efter ps5 stor, särskilt i den här pandemin vi lever i, där vi alla behöver något roligt som sker:)
Jag hoppas ni inte får fler tråkiga kommentarer och ska behöva radera trådar.
Mvh
Som någon tidigare skrivit så har ni vid andra prosuktsläppt lagt information på produktsidan om aktuell status på produkten.
Bör ni inte kunna ge ut information om hur många enheter ni har i kö just nu och hur många ni hade vid release? Det skulle ge oss information om hur statusen ser ut.
Känns lite oseriöst att inte maila ut någon information alls på över två månader...
Tack på förhand!
Jag har fört vidare en önskan om att mer info skall skickas ut.
Vad betyder detta?
Did you change pickup store? In that case the que gets reset.
Kontakta oss här
Jag beställde 2 st ps5 digital efition
2020-09-17 och undrar om jag ligger
långt ner på listan ?
Vågar tyvärr inte gissa på hur långt den räcker dock!
Jag hörde att vissa som beställde den ps5 digitala edition i september fick sina beställningar. Jag beställde min digitala edition den 17 september så tror du jag kommer att få min snart.
Kan inte ge nån garanti men gissningsvis får du din till nästa leverans.
digital edition undrar när nästa leverans
kommer?
Skulle du kunna ge en uppdatering på vilka månader ni kommer att täcka vid nästa leverans (disc edition)? Är ni förbi 2019 än?
Mvh
Jag funderade också om jag får också nästa leveransen disk (version) beställde den 16 september 2020
Mvh
nu har jag sett på andra forum att det är flera som har fått leveranser av sina PS5 SE som har bokat efter mig, inte upphämtning utan skickats,
Jag har stor förståelse och respekt att det är svårt att hålla reda på alla bokningar, men det känns som andra kommer före mig i kön, jag hade bokat den 2020-05-08 14:06 en uppdatering vore på plats tycker jag,
tack på förhand,
Du har snart på tur. Jag kan dock säga att ingen som beställt efter dig ska ha fått innan.
Hoppas du censurerar inte detta info.
Har en beställning 24/04/2020
Inte äns ett datum än, eller ett uppskattat åtminstone skulle sitta fint.
Något?
Håller tummarna att Feb batchen är riktigt fat and juciy!
Stay strong!
Mvh, Mathias
Magkänslan är att batchen inte räckte hela vägen fram (beställd 06-02-2020) eller så kommer det hoppa till igen när allt är klart.
mvh
PS5 SE är väl disc versionen?
har läst att folk som beställt PS5 SE 2020-05 fått bekräftelse att dom får leverans 1 mars i år.
Jag själv la min beställning på en disc version 2020-04 men inte fått någon info eller uppdatering i min bokning.
Hoppas jag har fel om detta.
mvh
🙁
Vi ger inte ut konsoler till kunder som hörs mer! Utan blir kunder sura så får dem bli det. Tyvärr inget vi kan göra åt eller som vi kommer lösa med kompensation.
Mitt orderdatum är 2020-05-03 och jag har fortfarande inte fått någon uppdaterad info, senast man hörde nått var 6:e nov? Av det man läser så verkar det som att vissa som bokade under samma månad har blivit uppdaterade och andra inte, hur kommer det sig? man blir ju smått förvirrad...
Bokade för övrigt i februari 2020.
Tack på förhand!
Trodde inte det skulle så fort!
Grymt!
Får säga att det är bra initiativ ni gjort att vara ärliga med hur långtbak ni varit i kön och vart transparenta med hur många ni täckt på ett ungefär varje leverans.
I slutändan är det Sony som inte kunnat leverera och ni har verkligen arbetat så gott de går med omständigheterna!
Heja heja supporten! Grymt jobbat!
Först vill jag säga att denna tråden är helt utmärkt, och är det ända sättet att få någon info om hur leveranser ligger till. Jag vill tacka alla i denna tråden och självklart Liisa för all den hjälpsamma info alla har delat med sig. Det andra är att jag kommer fortsätta att köpa prylar av webhallen, men kommer nog aldrig förboka en konsol hos dom igen.
Min väntan är äntligen över jag la min bokning 2020-05-12 och hämtade ut min PS5 Standard Edition idag 2021-02-13
Åter tack alla och håll ut
Mvh/Fälta
Är "ända" istället för enda en freudiansk felskrivning? 😃
Wooopwoop! Delar din åsikt helt. Kommer alltid gilla Webhallen för andra grejor, ett väldigt stort sortiment av varierade artiklar, men förhandsbokning. Nja!
Jag bokade 2020-06-12, exakt en månad efter dig så har lite förhoppningar att få ut en före sommaren så jag slipper sola och bada!
Det beror nog på avbokningar för den butiken! Du ser dock ut att vara näst på tur.
Jag beställde min PS 5 standard edition 2 dagar efter Fälta som fick sin i fredags.
Jag har inte hört någonting alls från er sedan november men kan jag räkna med att få min snart då?
Mvh
K
Om han nu beställde 2020-05 och har fått sin maskin redan, hur kommer det sig isåfall att inte jag som beställt 2020-04 fått min, eller något att den är skickad.
Hoppas jag har fel i detta. Har bokat en ps5 standard.
Hur ser det ut med nästa leverans?
Och hur ligger jag till?
beställde 2020-02-06
Ha en fin dag!
haha ja ibland är det inte lätt att stava rätt!
🤓
Jag bokade min 2020-06-18. När kan leveransen tänkas ske?
Mvh
Tobias
Jag fick av någon anledning aldrig mailet om tilldelning av PS5. Jag bokade 2020-09-04 så jag undrar lite hur jag ligger till i kön.
Jag vill bara dubbelkolla att jag inte behöver göra något för att verifiera min beställning? Har valt att betala i butik och någon sa att man ska betala innan för att bekräfta sitt köp? Hur gör jag då? Jag har inget alternativ att betala på mitt ”bokningskvitto” man fick när man beställt.
Med vänlig hälsning,
Mitt informationsmail om tilldelning som utgick i november kom aldrig fram till mig. jag bokade 2020-09-04 och undrar bara hur jag ligger till i kön då jag hört att folk som bokat efter mig blivit tilldelade sina beställningar.
Hur funkar ert kösystem egentligen?
Angående den digitala versionen förväntar vi oss en leverans i slutet på februari och förhoppningsvis täcker vi bokningarna helt innan april.
Vill också påminna er om att detta är ett öppet forum för allmänna frågor, har ni frågor ang era ordrar osv. så får jag be er vända er till supporten.
Nej vi vet inte hur många vi får in än eller exakt när.
Hej.
Kan ni vänligen utveckla den meningen, kan tolkas på flera sätt. Tack.
Hoppas ni alla kommer får era PS5 snart 😀
Jag bokade 2020-04-29.
Håll ut!
Detta börjar bli väldigt frustrerande när man läser på andra forum att folk som har beställt långt efter mig får sina PS5,
Citat från andra forum
"Hämtade från Webhallen igår (disc) order lagd 12/5-20"
"Min gick till grön igår, sen fick jag mail om att den var klar att skickas så fort jag godkände betalningen med Klarna. Får se om det händer något idag.
(Beställde 21/5)"
Båda är ju en bra bit efter mig, så du får ursäkta mig men erat kösystem verkar vara helt under isen.
Jag har dock inte hört ett smack ifrån webhallen hur jag kan tänkas ligga till i kön eller när jag kan förväntas få en konsol.
Jag bokade min 2020-06-12
Vi vet inte heller hur mycket vi får in per leverans och leveransdatumen får vi veta strax innan. Även mina avancerade gissningar här har gjort kunder arga så tyvärr är det väldigt svårt att göra alla nöjda.
Enheterna skickas ut till butiker och just här kan det gå fel i kösystem då om någon avbokar sin så hamnar enheten till nästa i kön för just den butiken och inte den totala kön.
Vi som har beställt den digitala versionen
som gick först att beställa den 17/9 2020
hur ligger vi till som beställt när den släpptes
mvh
Mattias
Du har en uppdatering om den digitala här ovan. Vi la upp produkten till förhandsbokning den 12/6-20
Jag har inte beställt i butik utan på webbsidan och ska skickas hem till mig
undrar är det olika köer ?
mvh
Mattias
(beställde 02/20)
Nu är det lite störigt faktiskt. Läser nu på både Sweclockers och FZ forum att flera stycken som beställde Standard Edition i Juni förra året har fått sina skickade till sig. Jag beställde min den 17/5 för avhämtning i butik och har inte hört något alls..... Kan mycket väl vara så att min är på väg till butiken och snart redo för avhämtning.
Är det så, så tycker jag det är väldigt dåligt att Webhallen inte kan maila ut den informationen också så man vet att den är på väg till butiken. Det är ju extremt stor efterfrågan på dessa så är ju inte så kul att läsa att flera personer som har beställt veckor efter en får den tidigare.
Ok att ni inte kan ge ut information om kön osv, men gå iallafall ut med information om leveransen är på väg till butik. Det är ju något som borde kunnas göra. Kanske något att tänka på tills nästa gång.
Eller så stämmer inte kön kanske, men hoppas verkligen inte det är så.
Din order är redo för uthämtning. Du får tänka på att lagret ligger uppe i stockholm så det tar längre tid att skicka neråt i landet.
"Beställd 20-06-11 får min hemskickade imorgon !
Saam"
Va nice!
Då kan vi ju faktiskt göra en undersökning om kösystemet.
Jag beställde min 20-06-12
Intressant och höra om någon beställt efter detta datum och tid har fått bekräftelse på att få levererat/hämtad sin?
Ta gärna bild på en bekräftelse i så fall så ingen hittar på
Jag lär ju ha min vanliga tur med saker och ting och kommer få min med nästa wave då 😃 xD Någon måste ju stå längs fram i kön liksom ;P
Beställde min 2020-06-12, har inte hört nått konkret ifrån Webhallen men iom att folk som nu bokat en dag tidigare har fått sina borde man ju vara nära i alla fall.

Min bokning har gått ifrån orange till grönbockad ett par gånger senaste tider, orsak har jag ingen aning.. Men det har varit roligt att veta.
Ville bara meddela att jag fick meddelande på kvällen att min var redo för avhämtningen också precis som Liisa skrev sen! Så var bara lite "försening" att skicka ner den till butiken!
Tack Webhallen och Liisa för ditt jobb du gör här! 😀
Pratat med kundtjänst 2 gånger, första gången trodde dem att jag skulle få min enhet slutet av denna månad eller början på mars. Andra gången så vart de mer slutet av mars! Hur går det ihop när dem som beställt dagen innan börjar få sina enheter? NI får ha en trevlig helg och glöm inte att det inte är personligt mot er/du som svarar utan man är bara lite trött på att vänta men ännu tröttare när det inte finns någon uppdatering!
Trevlig helg !
Det är så många faktorer som spelar in. Jag kommer troligtvis göra många arga med...
- Trollers. En faktor kan ju faktiskt vara att de som på andra forum faktiskt trollar för att hetsa folk. Även på seriösa forum som sweclockers. Det kan också vara så att de som fått sina PS5:or faktiskt köpt dem från andra affärer och "trollar" genom att säga att de fått dem från webhallen när de i verkligheten fått den från en annan affär.
Just av denna troller känslan så postade jag bild på min beställning. Om det stämmer att Saam faktiskt beställde den 11 juni 2020 och har fått sin så vet jag att jag är näst på tur inför nästa wave.
Därav att jag försöker "debunka" konspirationen genom att be någon som beställt efter mig att visa bild på att de fått sin. Ingen har än så länge svarat med bildbevis. Att någon svarar med "jag har gjort det" men inte kan visa kvitto kommer inte duga som "bevis".
-Mänskliga faktorn. De som beställde hembeställning kan ha trott att de beställt från webhallen men glömt att de för 1-2 år sedan beställde hembeställning från en annan affär. Jag förvånas aldrig över vad folk kan glömma eller missa.
-Tekniken. Tekniken är inte felfri. Det kan bli fel.
-Lagret. Jag har själv haft min dust med webhallens lager när en förbetald TV blev fördröjd nästan en månad och ingen verkade veta vart den var. Efter att min irritation lagt sig över detta så kan jag blicka tillbaka med en viss känsla av överreaktion från min sida.
Det är Corona tider. Folk är sjuka och några som misstänker symptom måste isolera sig. På grund av Corona så har troligvis online beställning varit större än någonsin och det varit extra mycket att göra.
Att några PS5or fastnar där är tråkigt men mänskligt.
Jag tycker att supporten vart mycket tillmötesgående och bett att de personerna som hävdar att det blivit fel att skapa en support ticket så att de kan undersöka mer vad som hänt. De personerna har man inte hört så mycket av efter detta vilket tyder på att det faktiskt löst sig på något sätt.
Sen måste ju folk se att detta är faktiskt Sonys fel att de valde, precis som PS3an om jag inte minns fel?, valt att tillverka färre antal. Webhallen har i detta fall varit mycket tillmötesgående och transparanta med leveranser.
Så åter igen heja heja supporten det är en riktig bajsmacka detta (pga sony) men ni gör verkligen det bästa av den!
Tror det kommer va en stor beställningsknöl att ta sig över runt mitt datum då jag beställde när de announcade digital och standard versionen, så jag räknar inte med att få den på ett tag ändå.
Som en som jobbat med kundservice 10+ år så är det en farlig balansgång att gå, har man inte information så är det viktigt att inte få det att verka som man har det, här är det Sony som är de värsta "bovarna" som inte lyckas skicka tillräckligt många konsoller.
Det blir extra frustrerande när man ser alla scalpers sälja maskiner för 2000kr mer på facebook och tradera då vissa kunnat köpa på sig flera maskiner. Sett detta flest från andra återförsäljare än webbhallen dock.
Då stackars Hampus beställt i Februari om jag inte läst fel? Så har ju något gått tokigt. Eller så är vi inte ens passerat Februari än gubbar och tjejer😭
Tex om 100 enheter skickas till fridhemsplan för att täcka folk som bokat där under datumen 1/6-10/6 och samtidigt skickas en enhet till jokkmokk för att täcka en snubbe som beställde 10/6. Då är det ju inte jättekonstigt om killen i jokkmokk kan hämta sin före de på fridhemsplan där de behöver ta emot och processa 100 artiklar
Då det dock är tidigt än så är inget bekräftat!
Hur ser det ut med DE, har ni fått in mars leveransen och hur långt i kön har ni levererat?
El Giganten har bekräftat "flera tusen" PS5 standar edition för nästa vecka.
Detta betyder minst 2000st. Har ni fått uppdatering för hur det ligger hos er?
Jag tycker att ni måste ha lite bättre samtal och relation med Nordisk Films.
Ni har ju fortfarande folk som står i kö från förra året, när andra butiker kommer att sälja till nya köpare.
Hoppas du kan lägga detta kommentar även om jag nämner EG.
mvh
My order was booked 2019-05 looks like it is ahead of most people. It is still waiting and I never changed pickup
What is going on?
Hi
Still waiting for my order
Annars har jag ingen mer info utöver det jag skrivit ovan.
Jag tittade på min orderbekräftelse och där var det samma leveranssätt som nu (postpaket).
Beställde 2020-06-12 och hoppas verkligen vara med i nästa batch! Men om jag tabbat mig behöver jag gardera mig
Blir jag orolig så kanske jag kollar med supporten 😀
Men ser att inkommande försvunnit ifrån sidan nu, så antar att jag även denna gång gick bet. Är ju näst intill katastrofalt illa detta.
Svider lite extra då en polare fick igenom ett köp idag standard edition.. IDAG.. Hos Media Markt och fått den skickad.
Samt då att Elgiganten lottar ut tusentals som dem fått in.
Är bortom besviken på hur jäkla illa detta verkligen är. Sista gången jag köper pch förbokar någonting via er framöver. Så fort jag får hem denna konsol kommer jag radera mitt konto här hos er och ni tappar en tidigare trogen kund som annars gjort den större delen av sina spel, tv och andra elektronik köp via er.
Jag bryr mig inte om att problemet inte är helt erat eget utan även den svåra åtgången på konsolen. Informationsmässigt har ni varit bortom värdelösa och man står helt i blindo. Ni verkar ha tagit emot så fruktansvärda många förbokningar att ni har ändå till stor del skapat det här problemet själva.
Andra stora butiker får nu in regelbundet och folk som beställer därifrån får tag på en mycket mycket snabbare från annat håll. Här står man o stampar och envist väntar men tålamodet börjar helt klart tryta.
Hinner jag roffa åt mig en via en annan sida närmaste tiden innan den jag bokat via er så kommer jag nu slå till.
Andra får in tusentals, ni får in 50+
Rant over
Det är ungefär 11-12 juni vi ligger på.
Just saldot där det står 50+ inkommande har inget att göra med inleveranserna och så vidare så det är inte en bra källa för att veta om vi fått in nåt.
Sen har vi inte en siffra högre än 50+ utan 50+ kan lika gärna innebära 1000 st.
Angående mängden bokingar, ja jag håller med om att vi kunde ha sköt informationsdelen lite bättre men vår nitch är att ha tidig förhandsbokning och vanligtvis brukar det inte se ut så här vid releasesläpp.
Hej Liisa,
Men viktig frågan är, har de 50+ kommit? har ni fåt en avi? en sms från tullen? nånting som kanske, eventuell, säger att de är snart hos er?
Sista gången den 50+ försvann från sidan, det var också en tors-fredag och du sa att lagret har börjat skicka.
Kan vi ha samma tur nu?
Tack!
och varför tråden finns inte länge att se i forum? jag behövde komma in via historik.
Beställde 2020-06-12 och fick ett SMS från klarna nu.
Har nu fått ett sms från klarna så det verkar som att man är på väg att få nånting.
Dock undrar jag om jag verkligen är klar med betalningen. Det står att ni kommer automatiskt avboka mig om två dagar ifall jag inte betalat, och jag valde betala inom 14 dagar... så är lite confused.
Jag har inte fått nån konfirmation från klarna att jag valt betalningssätt och det står ingenting på eran orderstatus heller. Det står att "betalningsinstruktioner" ska ha skickats till min email men jag har inte fått nåt mail om det.
Allt som finns är en order "under behandling" i klarna appen, som jag inte tror fanns där förut. Betyder det att jag lyckats välja betalsätt och att jag inte kommer bli avbokad om två dagar?
När du tar faktura så räknas ordern som betald eftersom Klarna går in och betalar ordern så att säga och så är du skyldig dem pengar 😀
Det kan ta en stund innan allt har uppdaterats, från vårt håll ser ordern check ut.
Jag beställde 2020-06-14 10:18 och jag har ännu ej hört något. Dock valde jag att betala i butik och ej via Klarna som HS gjort.
Men det känns som att det börjar närma sig nu, håller tummarna varje dag 😀
När jag nu ändå skriver här så vill jag passa på att tacka er som arbetar på kundservice, jag tycker ni gör ett bra jobb under omständigheterna! Keep up the good work 😀
Kom inte med att jag ändrade leveranssätt eller plats för det har jag verkligen inte gjort. Valt att hämta i emporia från början...
Hur kommer det sig att idag så står det att produkten inte finns i lager och att man inte vet när den kommer?
Någon i forumet har fått sin Standar Edition idag som bokades 15 juni, har detta börjat idag? kan Juni bokningar blir klara?
Jag är så nyfiken, har bokat 23 Juni.
:S
Håll ut 😀
Pinsamt dåligt hanterat, händer det ingenting med min order så är jag klar med er för alltid.
Vi har en varningstext om detta när man ska byta.
Finns det något hum när ps5or dyker upp för oss som beställt i sep 20? Beställde min 20.09.17. Blir ju lite nojjig när det är många som "bytt utlämningsställe" och intr vetat om det?
Mvh
Sisjön har inte fått alla sina tilldelade enheter än så det beror nog på det.
Ligger en bit ifrån lagret.
Det står ju att den saknas i lager.
Och det är en Stockholms butik.
Vi (sambon o jag) beställde i augusti 2020 och fick precis meddelande idag om att den finns att hämta ut i butiken!! Den som väntar på något gott...