Hej! På forumet samlar vi information och svar på frågor du kan ha gällande våra butiker och produkter.
Kanske har någon annan haft samma fundering som du?
Webhallen Sverige AB som koncept grundades 1999 i en liten lägenhet i centrala Stockholm och har på kort tid vuxit till att idag vara en av Sveriges ledande återförsäljare inom hårdvara, hemelektronik, gadgets, spel och film.
Framgångskonceptet har hela tiden varit att ständigt expandera och tänka stort, samtidigt som vi håller ett stadigt tag om våra rötter som hårdvaru- och spelentusiaster.
Som kund hos oss vill vi att du alltid ska känna tillit till att vi har passion för teknik och spel som gör att vi kan hjälpa dig att fatta rätt beslut.
Vi kan göra är att ta in produkten till oss för en felsökning, som sedan i fall av att felet kan bekräftas och är inom garantin på produkten tas vidare som reparation.
Detta kan man göra antingen i butik eller via posten, det beror på vad som är smidigast för er.
Garantin innebär att vi byter ut eller reparerar trasig produkt inom garantitiden förutsatt att funktionen felet inte beror på yttre omständigheter som fysisk åverkan till följd av handhavandefel.
Hanteringstiden för sådana här ärenden brukar variera mellan 2-4 veckor, men kan gå snabbare än så.
Hör gärna av er till oss på support@webhallen.com om ni vill ha en fraktsedel för kostnadsfri retur, annars är det bara att ta med produkten till oss i butik.