Inte en fråga utan förslag
Hej!
Det händer ofta att jag beställer saker som jag vet inte finns i lager men det är ingen brådska med resten av beställningen, så även om jag ofta uppskattar när ni delar på beställningen och skickar det i omgångar så finns det tillfällen då jag känner "Det var väl onödigt, både ur ekonomisk som miljösynpunkt". Så om ni kan ha en ruta man kan kryssa i när produkter inte finns i lager som säger "jag kan vänta, det är inte bråttom" så vet systemet att denna behöver inte prioriteras.
//Anders Bodving
Det händer ofta att jag beställer saker som jag vet inte finns i lager men det är ingen brådska med resten av beställningen, så även om jag ofta uppskattar när ni delar på beställningen och skickar det i omgångar så finns det tillfällen då jag känner "Det var väl onödigt, både ur ekonomisk som miljösynpunkt". Så om ni kan ha en ruta man kan kryssa i när produkter inte finns i lager som säger "jag kan vänta, det är inte bråttom" så vet systemet att denna behöver inte prioriteras.
//Anders Bodving
Följ inlägget
1
följare
Tack för förslaget! Har tagit det vidare till våra ansvariga.
Ha en fortsatt bra dag!