Informationen i aktiv beställning

Hej, skulle önska att leveransinformationen i de aktiva beställningarna kunde vara tydligare/mer korrekt. Hade beställt till en paketbox, men i fältet för leveransadress stod det fortfarande min hemadress istället för adressen till paketboxen så jag trodde att jag hade klickat fel. Abröt ordern och lade en ny men såg att leveransadressen åter var min hemadress fastän jag klickat i leverans till paketbox, så förstod att det bara var ordersystemet som gav fel information.
Tobias

Kommentarer

  • Hej Tobias,

    Det kan vara så att ordern inte gått att leverera till postbox och därför har lagret ändrat till hempaket.
    Liisa
  • Det kan inte stämma då jag hämtade ordern i en paketbox igår.

    Andra butiker klarar av att ge korrekt information vid beställning, lade t.ex. en order hos Komplett samtidigt och där fick jag information direkt om vilken paketbox ordern skulle levereras till. Varför kan inte Webhallen vara så tydliga och ge den infon vid beställning?
    Tobias
  • Okej svårt att ge dig en tydligare förklaring men om du vill så kan du maila in ordernummer till vår kundtjänst så kan de kolla på det!

    Bra fråga! Vi använder oss av våra transportörers kod i just checkouten så jag förstår inte varför det syns bättre hos Komplett än oss.
    Liisa

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.