Hej! På forumet samlar vi information och svar på frågor du kan ha gällande våra butiker och produkter.
Kanske har någon annan haft samma fundering som du?
Webhallen Sverige AB som koncept grundades 1999 i en liten lägenhet i centrala Stockholm och har på kort tid vuxit till att idag vara en av Sveriges ledande återförsäljare inom hårdvara, hemelektronik, gadgets, spel och film.
Framgångskonceptet har hela tiden varit att ständigt expandera och tänka stort, samtidigt som vi håller ett stadigt tag om våra rötter som hårdvaru- och spelentusiaster.
Som kund hos oss vill vi att du alltid ska känna tillit till att vi har passion för teknik och spel som gör att vi kan hjälpa dig att fatta rätt beslut.
Precis, så fort vi har identifierat felet på den kommer vi byta ut den mot en ny.
Beklagar att du verkar ha problem med din produkt.
Kontakta vår support på support@webhallen.com med ordernummer och beskrivning om vad som verkar vara felet så vår support kan hjälpa dig att upprätta ett ärende och undersöka vidare. Om du har nära till en butik kan du även ta med den dit, och ange ordernummer i samband med ditt besök och öppna ett ärende där.
Vi tar då in varan för att bekräfta felet, och beroende på vad leverantören har för regler så löser vi en ny eller skickar in på reparation vid bekräftat fel.
Önskar dig en fortsatt bra dag.